woensdag 11 januari 2012

Opzij opzij opzij

Ik ben bezig aan mijn derde werkdag in 2012. Ik vat het werkende gedeelte van 2012 voor u graag samen:


Opzij, opzij, opzij,
maak plaats, maak plaats, maak plaats,
wij hebben ongelofelijke haast.
Opzij, opzij, opzij,
want wij zijn haast te laat,
wij hebben maar een paar minuten tijd.

We moeten rennen, springen, vliegen, duiken, vallen, opstaan en weer doorgaan.
We kunnen nu niet langer, we kunnen nu niet langer blijven staan.

Een andere keer misschien
dan blijven we wel slapen
en kunnen dan misschien als het echt moet,
wat over koetjes, voetbal en de lotto praten,
nou dag tot ziens, adieu het gaat je goed.

Dat belooft alleszins voor de rest van het jaar.

Goede voornemens had ik niet. Maar misschien moet ik er dat toch maar doen. Tijd maken voor vrienden en familie, misschien...